Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Řízení maticových světlometů s LED diodami
Kostelník, Pavel ; Vochyán, Josef (oponent) ; Dřínovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o novém trendu v automobilovém osvětlení – maticovém LED světlometu. Práce obsahuje pojednání o konstrukci světlometu, obecných funkcích nového typu světlometu a možnosti řízení novým integrovaným obvodem společnosti ON Semiconductor. Cílem této práce je návrh algoritmů zajišťujících správnou funkci integrovaného obvodu. Součástí je také návrh a sestavení demonstrační aplikace s tímto obvodem, která bude sloužit k prezentaci integrovaného obvodu pro zákazníky.
Návrh plastové přetěžovací spojky
Ujčík, Martin ; Mrázek, Dušan (oponent) ; Samek, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a změnou geometrie posuvného držáku, který zabezpečuje nastavení světlometu do pracovní pozice. Jde o změnu koncepce geometrie. Nově navrhovaná geometrie převezme bezpečnostní funkci přetěžovací spojky, jež ve stávajícím řešení plnil dodatečný díl. Návrh byl vytvořen pomocí CAD systému Catia. Funkčnost nového řešení byla ověřena výpočtem metodou konečných prvků v programu SimDesigner a zhodnocením měření prototypového dílu.
Nové řešení nastavování reflektoru ve světlometu automobilu
Glatter, Willi ; Straka, Ivo (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Cílem práce je vyvinout nový nastavovací element. Byly navrženy tři konstrukční návrhy, které byly následně pevnostně simulovány pro různé materiály. Byl vybrán nejvhodnější materiál a přistoupilo se k výrobě navrhovaných variant. Tyto varianty byly poté zaimplementovány do světlometu, byly postupně měřeny a zkoušeny. Během měření byla posuzována změna polohy hranice světla a tmy po zkouškách odolnosti proti teplu a po vibračních zkouškách. Výsledkem je výběr jediného materiálu a jediného konstrukčního řešení nastavovacího elementu, který zaručuje snadnou a rychlou montáž a spolehlivé seřízení reflektoru, pro standardizaci dílu a implementaci do nově vyvíjených světlometů.
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska.
PC aplikace pro návrh animačních scénářů pro animované funkce světlometů.
Kalina, Michal ; Macho, Tomáš (oponent) ; Valach, Soběslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou uživatelsky přívětivé počítačové aplikace, která umožní jednoduchým a intuitivným způsobem vytváření animačních scénářů pro světlomety používané v automobilovém průmyslu. Součástí řešení je také vizualizace těchto scénářů za využití miniaturního deskového počítače Raspberry PI a vhodného zobrazovacího zařízení.
Zefektivnění procesů výroby na základě analýzy materiálových toků
Rolečková, Michaela ; Tůma, Jiří (oponent) ; Rozehnalová, Jana (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zefektivnění procesů výroby na základě využití materiálových toků. V teoretické části je rozebrána historie výroby světel, jejich konstrukce, jednotlivé typy a dále nástroje optimalizace. Praktická část se soustředí na využití nástrojů optimalizace, a to především simulací materiálového toku. Na jejich základě je vybrána ideální varianta pro danou část procesu, která je popsána a zhodnocena.
Moderní systémy osvětlení vozidel
Špaček, Ladislav ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Osvětlení vozidel je základním prvkem aktivní bezpečnosti, který přispívá ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu na pozemních komunikacích a je nedílnou součástí každého motorového vozidla. Již od počátku vývoje motorových vozidel se automobilová elektrotechnika zabývá osvětlením vozidel a zdokonalením viditelnosti za zhoršených podmínek (mlha, déšť, noc). Diky novým systémům osvětlení vozidel jako jsou například adaptivní světlomety, světelné zdroje na bázi LED a systémy pro noční vidění, je silniční provoz mnohem bezpečnější, než kdy dříve.
Kontrola těsnosti světlometů
Maule, Jiří ; Pernikář, Jiří (oponent) ; Osička, Karel (vedoucí práce)
Úkolem této práce je popis a rozbor kontroly těsnosti předních světlometů v automobilovém průmyslu. V úvodní části se tato práce zabývá teoretickým rozdělením dle zdroje světla, vývojem a stavbou světlometu. V další části je ukázka způsobu odhalení místa úniku tlaku u netěsnícího světlometu. Pomocí Ishikawova diagramu, definuje nejpravděpodobnější příčiny vzniku netěsnosti. Dále je provedeno vyhodnocení naměřených hodnot a stanovena hlavní příčina netěsnosti. V závěru ukazuje možnosti statistického vyhodnocení naměřených hodnot a provedené změny, nutné k odstranění netěsnosti.
Analýza vlivu tlumení na velikost odezvy při dynamickém buzení světlometu
Lukáš, Jan ; Biskup, Martin (oponent) ; Vosynek, Petr (vedoucí práce)
Cílem předkládané diplomové práce je stanovení velikosti tlumení odezvy světlometu na dynamické buzení. V současné době je nezbytné tuto odezvu měřit, protože je jedním z posuzovaných kritérií kvality světlometu. Při porovnání výsledků experimentálního měření a výpočtového modelování je pozorována dobrá shoda rezonančních frekvencí, ale výrazné rozdíly amplitud zrychlení. Příčinou je proměnlivá hodnota tlumení. Teoretická část práce pojednává o polymerních materiálech, základech kmitání a tlumení. Slouží k pochopení mechanismů, které ovlivňují výsledky experimentálního měření. Praktická část je věnována postupu výpočtového modelování a realizaci experimentálního měření. Analýza výsledků experimentálního měření vede ke zjištění nelinearit, které ovlivňují chování světlometu. Výsledky citlivostní analýzy výpočtového modelování slouží k vytvoření křivek, na jejichž základě je odhadnuto tlumení. Zahrnutí odhadnutého tlumení do výpočtového modelování vede ke snížení porovnávaných rozdílů amplitud zrychlení. Závěr práce obsahuje doporučení pro stanovení tlumení při výpočtovém modelování světlometu.
Design čelního světlometu automobilu
Struhár, Slavomír ; Bukvald, Jiří (oponent) ; Buganská, Tamara (vedoucí práce)
Témou práce je dizajn čelného svetlometu na bližšie nešpecifikovaný automobil. Prvú časť práce tvorí Prehľad súčasného poznania, ktorý sa venuje histórii, súčasnosti a blízkej budúcnosti predných svetlometov sériovo vyrábaných automobilov. Nasledujúce kapitoly opisujú ciele práce, priebeh samotného návrhu a prezentujú finálny dizajn svetlometu. Záverečná časť hodnotí výsledky práce vzhľadom k stanoveným cieľom.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.